tiistai 1. tammikuuta 2013

Puutarhassa / In the garden



Saavun puutarhaan yksin,

kun kaste vielä lepää ruusuissa,

ja kuulen äänen, lankeavan korviini.

Jumalan Poika tulee luokseni.  



Ja Hän kulkee kanssani.

Ja Hän puhuu kanssani.

Ja sanoo, että olen Hänen omansa.

Ja ilo, joka siellä jaamme,

on ennen kokematon.


Hän puhuu, ja äänensä sointi

on kuin kultaa, että linnutkin hiljenevät.

Ja sävel, jonka Hän antoi minulle,

helisee sydämessäni.



Ja Hän kulkee kanssani.

Ja Hän puhuu kanssani.

Ja sanoo, että olen Hänen omansa.

Ja ilo, joka siellä jaamme,

on ennen kokematon.



Jäisin puutarhaan Hänen luokseen,

jos yö kohta laskeutuukin.

Ja Hän pyytää minua lähtemään; surun äänellä 

Hän kutsuu minua.



Ja Hän kulkee kanssani.

Ja Hän puhuu kanssani.

Ja sanoo, että olen Hänen omansa.

Ja ilo, joka siellä jaamme,

on ennen kokematon.



Johnny Cash – In the garden (From my mother’s hymn book)

http://www.youtube.com/watch?v=py-_VnHv3gg


2 kommenttia: