torstai 27. joulukuuta 2012

Olen pyhiinvaeltaja / I am a pilgrim



Olen pyhiinvaeltaja ja muukalainen,
matkalla läpi uuvuttavan maan.
Minulla on koti kaupungissa tuolla, Luojani,
eikä sitä ei ole tehnyt ihminen.

Minulla oli äiti, oli sisko ja veli,
jotka jo kulkivat saman tien.
Ja olen päättänyt tavata heidät, Luojani,
tuolla toisella rannalla.

Olen pyhiinvaeltaja ja muukalainen,
matkalla läpi uuvuttavan maan.
Minulla on koti kaupungissa tuolla, Luojani,
eikä sitä ei ole tehnyt ihminen.

Menen Jordanin virralle
virkistääkseni väsynyttä sieluani.
Jos vain voisin koskettaa hänen kaapunsa helmaa, Luojani,
tietäisin että saatat minut kotiini.

Olen pyhiinvaeltaja ja muukalainen,
matkalla läpi uuvuttavan maan.
Minulla on koti kaupungissa tuolla, Luojani,
eikä sitä ei ole tehnyt ihminen.


Johnny Cash (2004)  – I am a pilgrim (From my mother’s hymn book)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti